Pia van den Berg

Officemanager

Mijn naam is Pia van den Berg, een geboren en getogen, echt Arnhems meisje, maar sinds 1988 woonachtig in Veenendaal samen met Gert. Nadat ik de secretaresseopleiding bij Schoevers in Arnhem had afgerond ben ik gaan werken als directiesecretarese bij verschillende werkgevers (onder andere Justitie, gemeente Tiel, gemeente Veenendaal, een Woningcorporatie en het ABP). Ik mocht veel ervaring opdoen bij verschillende werkgevers binnen Rijk, gemeentes en in het bedrijfsleven.

Wat is werkgeluk? Op je 60ste levensjaar nog een nieuwe baan vinden en dan ook nog bij de leukste werkgever die je je maar kunt bedenken! Op 1 september 2022 ben ik bij WZW gestart als officemanager a.i. en vanaf 1 januari 2023 is de tijdelijke functie omgezet naar een jaarcontract. Daar ben ik heel erg blij mee!

Geen spijt
In mei 2022 zag ik de vacature bij WZW via LinkedIn en dacht: “28 uur werken, dat lijkt me heerlijk!” Het was met recht een sprong in het diepe. Want ik gaf mijn fulltime baan met een vaste aanstelling als secretaresse van het College van Bestuur bij de Christelijke Onderwijs Groep op voor een tijdelijke baan als officemanager voor 28 uur tot eind van 2022.
Tot op de dag van vandaag heb ik daar absoluut geen spijt van. Het is fijn om aan het einde van je werkzame leven nog zo’n mooie kans te krijgen en dan ook nog in een parttime functie, zodat er ook tijd overblijft voor andere dingen in het leven. WZW voelt als een warme deken, het is een cadeautje om binnen het team van WZW te mogen werken.

Bij WZW draag ik onder meer zorg voor het reilen en zeilen op kantoor, het maken van afspraken en agendabeheer en ondersteuning van onze directeur-bestuurder. Mocht je meer van mij willen weten schroom niet en neem contact met mij op via p.vandenberg@wzw.nl.

Ontmoet hier de rest van onze collega's Bekijk alle teamleden