Najaarscampagne ‘Kom zorgen dan’ gestart
De najaarscampagne van ‘Kom zorgen dan’ is gestart. De campagne richt op de groep jongeren die (nog) niet actief bezig is met een studie/profielkeuze. De campagne laat hen kennismaken met de sector en speelt in op de talenten van de jongeren. Nieuw in deze najaarscampagne is de link naar een bezoek aan een open dag of studiekeuze/onderwijsbeurs.
Lezen, kijken en luisteren
De campagne is ingericht op drie facetten: lezen, kijken en luisteren. In het voorjaar is er veel tijd en budget gestoken in het afnemen van interviews en het maken van artikelen. Deze artikelen worden deze campagneperiode weer ingezet. Met videocontent worden de verhalen gepromoot op o.a. TikTok en Instagram.
Nieuw: Instagram takeovers
Als extra campagneonderdeel worden dit najaar Instagram takeovers ingezet. Een jongere zal dan een dag lang het ‘Kom zorgen dan’ Insta-account overnemen en laten zien hoe een werkdag eruitziet en vragen van volgers beantwoorden.
Ken jij jongeren die het leuk zouden vinden om een Instagram takeover te doen voor ‘Kom zorgen dan’? Laat het weten aan Yvonne Smets, y.smets@wzw.nl | 06-30247518.